تولیدی حصیر در اصفهان

تولیدی حصیر در اصفهان

 تولیدی حصیر در اصفهان

تولیدی حصیر در اصفهان، یک تولیدی معتبر و با تجربه است که با به کار گیری کادر مجرب و حرفه ای همواره با کیفیت ترین حصیر ها را تولید و روانه ی بازار می کند. این تولیدی با توجه به حجم بالای تولیدی که دارد، سالانه مقدار قابل توجهی از نیاز بازار های داخلی به حصیر را رفع می کند.

حصیر جز آن دسته از محصولات بسیار زیبا و دستباف به حساب می ‌آید که از زمان‌ های بسیار دور در کشور ایران تولید می شده است. اما به غیر از ایران  در کشور های مختلف دیگر همانند ازبکستان، پاکستان، آفریقا و بسیاری کشور های دیگر هنرمندان بسیاری وجود دارند. که اقدام به حصیر بافی سنتی و یا تولید حصیر به شیوه ی امروزی می نمایند تا بتوانند یک درآمد عالی از این راه کسب کنند.

در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم در مورد تولیدی حصیر در اصفهان اطلاعاتی را به شما ارائه دهیم. در صورتی که شما عزیزان قصد خرید حصیر خصوصا به صورت عمده از تولیدی های معتبری همچون تولیدی حصیر در اصفهان را داشته باشید، بی شک به این اطلاعات نیاز خواهید داشت.

حصیر چیست؟

زیر رو کردن، درهم تنیدن و همچنین بافتن ریشه گیاهان متنوع و مختلف گیاهان را حصیر بافی می گویند. که یک هنر بسیار زیبا و جذاب برای علاقه مندان به این سوغات به حساب می ‌آید.

در حالت معمول از حصیر بافی برای ساخت ظروف مختلفی همچون زنبیل، سبد، کلاه، فرش، زیرانداز، پرده و غیره استفاده می کنند. که هر کدام از این انواع دارای ویژگی های مختلفی می‌ باشند. تولید و استفاده از این محصول در مناطق شمال و جنوب کشور به دلیل در دسترس بودن وسایل اولیه آن ها بسیار قابل توجه می باشد.

اما امروزه حصیر ها دیگر به شکل سنتی و با استفاده از مواد اولیه طبیعی و ریشه و ساقه ی گیاهان دیگر کاربرد چندانی ندارد و بیشتر جنبه ی تزئینی دارد. حصیر های پلاستیکی که با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شوند. جایگزین حصیر های سنتی شده اند.

حصیر های پلاستیکی در تولیدی حصیر در اصفهان با شیوه ای نوین و کاملا متفاوت با حصیر های سنتی تولید می شوند. این حصیر ها بر خلاف حصیر های سنتی بدون دخالت دست و با استفاده از ماشین های بافندگی پیشرفته تولید و به بازار عرضه می شوند.

بافت ماشینی حصیر های تولید شده در تولیدی حصیر در اصفهان نه تنها نشانه ی کیفیت پایین این محصولات نیست. بلکه به دلیل دارا بودن بافت بسیار ریز تر و تراکم بالا تر این حصیر ها از مقاومت و استحکام بسیار بالاتری نسبت به حصیر های دست بافت برخوردار هستند.

از حصیر در چه کالا های می توان استفاده کرد؟

در حالت کلی شما می ‌توانید از حصیربافی در مشاغل و تولید کالا های متفاوت مختلفی استفاده کنید. برای مثال می ‌توانید برای تولید کلاه، زیرانداز، پرده، ظرف های مختلف، سبد، زنبیل و دیگر موارد از حصیر بافی  استفاده کنید. امروزه به دلیل وجود زیبایی های منحصر به فردی که هنر حصیربافی دارد بسیاری از افراد از این محصولات برای تزیین منازل خود استفاده می ‌کنند. تا بتوانند شکل و شمایل زیبا و جدید را به خانه ‌های خود القا کنند.

حصیر های پلاستیکی امروزی نیز دارای کاربرد های فراوانی هستند. بیشترین کاربرد این حصیر پلاستیک ها استفاده از آنها به عنوان فرش و زیرانداز به خصوص در مسافرت ها می باشد. به دلیل دوام بالایی که دارند می توانند حتی به عنوان فرش آشپزخانه، انباری، راهرو ها و … مورد استفاده قرار بگیرند که بسیار هم مقرون به صرفه هستند.

در این صورت شما می توانید برای خرید این محصولات مختلف در شرایط متفاوت به تولیدی های معتبر همچون تولیدی حصیر در اصفهان مراجعه کنید . اقدام به خرید کالا های حصیری نمایید. همچنین شما می‌ توانید با سفر به شهر های مختلف ایران که منبع تولید حصیر بافی سنتی هستند. حصیر های دست بافت زیبا را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

حصیر از چه موادی بافته می شود؟

در حالت کلی لازم است که بدانید مواد اولیه و اصلی حصیر بافی دارای انواع مختلفی می باشند و به همین منوال نیز حصیر ها دارای انواع مختلفی هستند. که شما نسبت به شهری که به آن سفر می کنید یا مراکز مختلف خرید می ‌توانید نسبت به سلیقه خود یکی از بهترین کالا ها را انتخاب کنید.

حصیر های سنتی بیشتر با استفاده از ریشه های و ساقه های نازک درختان از گذشته تا کنون بافته می شده اند. اما با پیشرفت علم و صنعت امروزه حصیر هایی مورد استفاده قرار می گیرند که به همان روش بافت حصیر های سنتی با استفاده از رشته های پلاستیکی محکم و با کمک ماشین ها و دستگاه های مخصوص توسط تولیدی های مختلفی همچون تولیدی حصیر در اصفهان بافته می شوند.

خرید این نوع حصیر ها به عنوان زیرانداز در طرح و رنگ های مختلف و با ابعاد متفاوت به صورت مستقیم و بی واسطه از تولیدی حصیر در اصفهان تنها با استفاده از فروشگاه اینترنتی معتبر ویرا حصیر ممکن خواهد بود.

مزایای استفاده از حصیر

استفاده کردن از حصیر های سنتی برای تزئینات منزل و یا به عنوان زیر انداز، کلاه، ظروف و دیگر موارد به غیر از این که جنبه زیبایی دارد. میتواند جنبه های محیط زیستی نیز دارا باشد. حصیر های پلاستیکی نیز دارای مزایای بسیار زیادی هستند.

کاربرد های فراوان و مزایای بسیار زیاد حصیر ها چه دست بافت و چه حصیر پلاستیکی موجب فروش بسیار بالای این محصولات در کشور عزیزمان ایران شده است. از معتبر ترین تولیدی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند می توان به تولیدی حصیر در اصفهان اشاره کرد.

ویرا حصیر که یک سایت فروش انواع مختلف زیرانداز های حصیری است‌. همچون یک رابط خریداران محترم را به صورت مستقیم به تولیدی حصیر در اصفهان وصل می کند . در این صورت مشتریان عزیز دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری و صرف وقت و هزینه برای این کار را نخواهند داشت.

حس طبیعی

در واقع کالا های طبیعی باعث خواهد شد که یک چاشنی طبیعی که موجب تلطیف و سرگرمی زندگی ماشینی و سرد امروزه خواهد شد. تا بتوان حس آرامی و سنتی بودن را دریافت کنید و به آرامش خاصی برسید.

جنبه تزیینی

امروزه با افزایش تنوع رنگی و  کاربرد حصیر بافی ها و تنوع بالایی که دارند از آنها به عنوان تزیین مکان های مختلف و متفاوت از این نوع محصولات زیبا استفاده می کنند. در حالت کلی استفاده کرد از وسایل حصیری زیبا حسی منحصر به فردی را به مکان مورد نظر شما القا می کند. که شما می توانید در اتاق حال دفتر کاری آشپزخانه و دیگر موارد به عنوان تزیین از این نوع محصولات برای زیبایی و جذابیت دکوراسیون استفاده کنید.

قیمت بسیار مناسب

قیمت مناسب حصیر ها از دیگر مزایای استفاده از حصیر ها در زندگی روزمره برای افراد به حساب می‌ آید. دلیل این قیمت مناسب حصیر ها بیشتر مناسب بودن قیمت مواد اولیه ی تولید آنهاست. البته میزان مناسب بودن قیمت به تولیدی که از آن خرید می کنید و تعداد واسطه های فروش نیز بستگی دارد.

تولیدی حصیر در اصفهان تمامی حصیر های خود را با نازلترین قیمت توسط سایت معتبر ویرا حصیر به فروش می رساند. کیفیت محصولات این تولیدی به گونه ایست که با راحتی تمامی آنها را به مدت یکسال پس از فروش ضمانت می کند.

انعطاف پذیری

از دیگر مزایای استفاده حصیر در منازل و محیط زندگی می توان به انعطاف پذیری آنها اشاره کرد. به طور مثال سبدهای حصیری با توجه به اینکه وسایل بسیار زیادی را در خود جای می دهند شکل ظاهری زیبایی دارند و موجب می‌ شود که شکل آن ها تغییر نکند. که در این صورت دیگر نگران تغییر حالت و یک تکه شدن حصیر خود را ندارید.

همچنین زیرانداز های حصیر پلاستیکی به دلیل دارا بودن انعطاف بسیار بالا به آسانی تا می شوند و کمترین میزان ممکن فضا را اشغال می کنند.

سبکی حصیر ها

وزن حصیر ها بسیار سبک هستند به صورتی که همراه بردن آنها خصوصا در مسافرت ها بسیار راحت است. حصیر های پلاستیکی به حدی سبک و مقاوم اند که جزو محبوب ترین زیرانداز های مسافرتی در ایران شناخته می شوند. از آنجایی که سبکی حصیر ها با کیفیت و مقاومت بالای آنها همراه است، از میزان فروش بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

 

خرید عمده حصیر از تولیدی حصیر در اصفهان

از آنجایی که حصیر جزو لوازم پرکاربرد و بسیار پر فروش در زندگی های امروزی است. می توان با راه اندازی یک فروشگاه یا مغازه ی فروش این محصولات یک کسب و کار بسیار پر سود راه اندازی کرد. برای این کار بی شک شما نیاز به خرید عمده ی حصیر ها از تولیدی های معتبر دارید.

برای خرید عمده حصیر از تولیدی حصیر در اصفهان که از معتبر ترین تولید کنندگان حصیر می باشد . دارای تجربه ی طولانی در زمینه ی تولید، فروش و حتی صادرات انواع مختلف زیرانداز و محصولات حصیری است، به سایت ویرا حصیر مراجعه کنید.

ویرا حصیر برای فروش عمده محصولات تولیدی حصیر در اصفهان با دریافت کمترین میزان سود همواره سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر کاربران خود دارد . رضایت بیشتر مشتریان برابر با فروش بیشتر محصولات ویرا حصیر و در نتیجه سود بیشتر خواهد بود.

بنابراین خرید عمده ی این محصولات از ویرا حصیر یک معامله ی دو سر سود خواهد بود. البته ویرا حصیر برای آنکه به مشتریان عمده در راه اندازی یک کسب و کار عالی و به دست آوردن سود حلال کمک کند. برای مشتریان عمده تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر از کیفیت و قیمت محصولات تولیدی حصیر در اصفهان و همچنین سفارش حصیر ها به صورت عمده و یا خرده می توانید. به صورت کاملا رایگان با مشاورین ویرا حصیر تماس حاصل بفرمایید. مشاورین ما در گروه ویرا حصیر به صورت بی وقفه و شبانه روزی آماده ی پاسخ گویی به شما عزیزان خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X